בית חולים שיבא תל השומר - קבוצת דלויה

תיאור הפרויקט:

עבודות תתכנון וביצוע של בית חולים לחירום תת קרקעי הכולל חניון תת קרקעי.

ביצוע עבודות שלד, גמר ומערכות כולל עבודות פיתוח ועבודות דיפון עם עוגני קרקע.

קצת על בית חולים שיבא תל השומר

המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא בתל-השומר חרט על דגלו להיות בית החולים המוביל בישראל – שם נרדף למצוינות בתחום שרותי הבריאות והמחקר הרפואי, בארץ ובחו"ל. שיבא הינו מוסד ייחודי ודינמי המפגיש מטופלים, צוות רפואי נפלא, חוקרים, סטודנטים, תורמים ומשקיעים מכל רחבי תבל.

המרכז הרפואי שיבא, על שני בתי החולים שבו, בית החולים הכללי ובית החולים השיקומי הוא המרכז הרפואי של מדינת ישראל.

נולדנו ביחד עם המדינה. אנו משרתים את צבא ההגנה לישראל מרגע ייסודנו כבית חולים צבאי. לקחנו חלק בכל מערכות ישראל, והחזרנו הביתה את חיילנו הפצועים לאחר טיפול רפואי ושיקום. פיתחנו את מיומנות הטיפול בטראומה ואת השירות הרפואי הצמוד אליו, והגענו להישגים בין-לאומיים בתחום זה.

כיום, המרכז הרפואי שלנו מקדם את השלום בננו לבין שכננו ויוצא ביוזמות טיפול ושיקום לכל תושבי האזור מסביב למדינת ישראל.

המרכז הרפואי שיבא מוביל את הישגי המדע והרפואה בישראל. המרכז הוא מרכז רפואי שלישוני; מתקיימת בו פעילות אקדמית ומחקרית מובילה ומגוונת; הוא משמש כמרכז לימוד עבור בית הספר לרפואה ע"ש סאקלר של אוניברסיטת תל-אביב; ובולטת בו ההשקעה בדור המשך של רופאים, ואנשי צוות הרפואה והסיעוד.

הסגל הרפואי של המרכז הרפואי מונה כ-6,000 אנשי מקצוע – ובתוכם כ-850 רופאים — המחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר ברפואה האבחונית, הטיפולית והשיקומית. בבית החולים מבוצעות מדי שנה קרוב לארבע מיליון בדיקות וטיפולים רפואיים ליותר ממיליון מטופלים הבאים בשערי המרכז הרפואי. אנו מטפלים בחולים הקשים ביותר ברפואה המתקדמת ביותר מהבחינה טכנולוגית.

לאתר הבית של מכון בית חולים תל השומר לחצו כאן

מזמיני העבודה: IDC

מיקום הפרויקט: בית חולים שיבא, תל השומר

שטח הפרויקט: 12,000 מ"ר

צילום:

דילוג לתוכן